Commemorating Black history Who should our school be named after?
Melden Sie sich dafür bitte mit Ihrem Kundenkonto an.
Frische Ideen für den Englischunterricht!
Ihr Wegweiser zu den wichtigsten Seiten von PRAXIS ENGLISCH:
Mehr zur Zeitschrift Produktnummer | OD200041015039 |
Schulform | Realschule, Realschule plus, Sekundarschule, Mittelschule, Regelschule, Regionale Schule, Oberschule, Integrierte Gesamtschule, Gymnasium, Sekundarstufe II, Berufsgrundbildungsjahr, Berufsfachschule, 2-jährige |
Schulfach | Englisch |
Klassenstufe | 11. Schuljahr bis 12. Schuljahr |
Seiten | 6 |
Erschienen am | 01.02.2022 |
Dateigröße | 90,3 kB |
Dateiformat | PDF-Dokument |
Autoren/ | Emily Herlyn, Anne Herlyn |
Schlagworte | Sprechen, the African-American experience, Geschichte |
Communities have many ways of ensuring that important people are remembered – they can declare public holidays in their names, erect statues, put their faces on their money and stamps, or name a school or another institution after them. The decision who should be honored in this way requires thorough consideration and discussion. With the growing awareness of the central role that Black Americans have played in the history of the U.S., it is plausible that students at a high school might be asked for their input on which historically important Black person to choose to name their school after.