Creating speaking scenarios in the classroom How to get students to talk Beitrag aus Praxis Englisch - Ausgabe 3/2020 (Juni)
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Mehr zur Zeitschrift Produktnummer | OD200041014865 |
Schulform | Hauptschule, Realschule, Realschule plus, Sekundarschule, Mittelschule, Regelschule, Regionale Schule, Oberschule, Integrierte Gesamtschule, Gymnasium, Sekundarstufe II, Berufsschule, Berufsgrundbildungsjahr, Berufsfachschule, 2-jährige |
Schulfach | Englisch |
Klassenstufe | 5. Schuljahr bis 13. Schuljahr |
Seiten | 3 |
Erschienen am | 02.06.2020 |
Dateigröße | 57,0 kB |
Dateiformat | PDF-Dokument |
Autoren/ | Zoe Grigoriadou, Daniel Shatwell |
Schlagworte | fluency activities, oral communication skills, types of speaking |
Although students in German schools have had experience speaking English since their time in primary school, the majority of them still feel uncertain or shy when asked to give a speech or speak fluently either inside or outside the classroom.
Creating speaking scenarios in the classroom
How to get students to talk
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Klassenstufen: 5. Schuljahr bis 13. Schuljahr
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