Mind full versus mindful – how to teach mindfulness in the classroom
Bei Bezahlung über Paypal und Kreditkarte können keine Sonderkonditionen gewährt werden.
Melden Sie sich dafür bitte mit Ihrem Kundenkonto an.
Frische Ideen für den Englischunterricht!
Ihr Wegweiser zu den wichtigsten Seiten von PRAXIS ENGLISCH:
Mehr zur Zeitschrift Produktnummer | OD200041014955 |
Schulform | Hauptschule, Realschule, Realschule plus, Sekundarschule, Mittelschule, Regelschule, Regionale Schule, Oberschule, Integrierte Gesamtschule, Gymnasium, Sekundarstufe II, Berufsgrundbildungsjahr, Berufsfachschule, 2-jährige |
Schulfach | Englisch |
Klassenstufe | 5. Schuljahr bis 13. Schuljahr |
Seiten | 3 |
Erschienen am | 01.04.2021 |
Dateigröße | 70,8 kB |
Dateiformat | PDF-Dokument |
Autoren/ | Zoe Grigoriadou |
Schlagworte | Achtsamkeit, Konzentrationsübungen, Stressbewältigung |
In our fast-paced world our students are increasingly bombarded with media. Often looking at their digital devices and looking at screens, their minds are full of thoughts that hinder their focus and attention to specific tasks. They hardly have the time to be themselves, by dedicating their time to doing things and to enjoying and developing their interests. They move their attention around to various things so that concentrating in class becomes more and more difficult. As our students grow up, they need to learn to cope with the challenges of the world and make the right decisions